GWARANCJA
1. Postanowienia ogólne
Obowiązki gwaranta i uprawnienia użytkownika przedmiotu gwarancji ustalone w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów nr 328 z dnia 30 maja 1995 roku Dz. U. nr 64 oraz Kodeks Cywilny.
1.1. Użytkownik powinien współdziałać z gwarantem przy wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych w szczególności przez niezwłoczne zawiadomienie o zaistniałej wadzie.
1.2. Gwarant zapewnia uprawnionemu z gwarancji wykonanie wszelkich napraw gwarancyjnych.
1.3. Dokumentem uprawniającym do korzystania z gwarancji jest karta gwarancyjna.
2. Okres gwarancji
Gwarancji na stolarkę budowlaną z PCV udziela się uprawnionemu na okres 5 lat od daty zakupu . Gwarant odpowiada z tytułu udzielonej gwarancji do wysokości wartości zakupionej stolarki.
3. Zakres gwarancji
3.1 Zakresem gwarancji objęte są usterki spowodowane wadami materiałowymi lub fabrycznymi, które zostaną usunięte przez gwaranta poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonego okna na nowe. Decyzja odnośnie sposobu wykonania naprawy zależy od gwaranta. Koszty naprawy nie obciążają uprawnionego z gwarancji.
3.2 W przypadku nieuzasadnionej reklamacji uprawniony z gwarancji pokrywa wszelkie koszty jakie poniósł gwarant celem wyjaśnienia sprawy. W przypadku odrzucenia reklamacji klientowi przysługuje prawo odwołania się do producenta, który w przypadku braku możliwości uznania roszczeń, może skorzystać za zgodą klienta z opinii biegłych rzeczoznawców budowlanych, których opinii strony zobowiązują się podporządkować. Koszty zaangażowania biegłych, koszty ekspertyzy, jak również koszty producenta w pełni pokrywa strona, której stanowisko jest bezzasadne.
4. Wyłączenia gwarancji
Gwarancja nie obejmuje: